אחרי הקמת הממשלה; ביטון מבטיח: "נגיב להסתה"

    אסתי פלד 1 Comment on אחרי הקמת הממשלה; ביטון מבטיח: "נגיב להסתה"

    חה"כ חיים ביטון במהדורה המרכזית: "החלטנו לא להגיב להסתה עד שתקום הממשלה. אחרי זה תהיה תגובה ברורה"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ חיים ביטון (ש"ס), שוחח הערב (שלישי) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס לישיבת מועצת חכמי התורה. "יו"ר התנועה ישב עם מועצת החכמים והם מתעניינים מאוד בכל הפרקים. ההסכם שלנו הוא היחיד שעדיין חסוי, אבל אין ספק שהרבה מאוד מהסעיפים שאצלנו נראו כבר בהסכמים עם המפלגות האחרות".

    על ההסתה נגד החרדים: "יש הסתה פרועה מאוד מצד המחנה שמתחיל להבין שהוא הפסיד. לצערנו חלק מערוצי התקשורת שנתנו להם את כל השקט האפשרי – עושים עכשיו את ההסתה הזאת בצורה הכי גרועה שיכולה להיות. בע"ה הממשלה תקום ולאחר שהיא תקום נצטרך לעשות הסברה מסודרת".

    לדבריו "הגזימו בהרבה דברים, אמרו דברים פשוט שקריים, עלילות דם. להגיד שילד חרדי יקבל יותר מחילוני זו בורות ממדרגה ראשונה אבל החלטנו לא להגיב עד שתקום הממשלה. אחרי זה תהיה תגובה ברורה".

    על רפורמות משפטיות: "אני אומר לך בבירור שהולך להיות פה שינוי בנושאים המשפטיים, איך בדיוק? נחכה ונראה".

    על חוק היועמ"שים: "זה חוק טוב מאוד שכולם חתמו עליו ואני מקווה שהוא יעבור. בדיוק כמו שמנכ"ל ממונה ע"י השר. בשנים האחרונות היועמ"ש הפך להיות יותר חזק מהמנכ"ל, אז אם שינו את שם הפקיד, צריך רק לתקן את זה שהוא גם ימונה כמו מנכ"ל במשרת אמון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      החרדים משלמים פחות מיסים כי ההכנסות שלהם קטנות יותר. כי חילוני מקבל הרבה יותר בגלל אפליות. מלבד זה רוב הכסף בא בסופו של דבר מאוצרות הטבע של המדינה, קרקעות, גז, תיירות, וכו' והכל הולך לחילונים ואח"כ הם מנדבים מזה קצת מיסים וכותבים שהם מחזיקים אותנו. עיוות אחד גדול, והרבה שקרים גדולים.